2014. április 24., csütörtök

Egy kis torna tipp!:)

Hát sziasztok!:)
Most pár napig nem irtam ebbe semmit, ezért bocsánatot kérek, de nem kértek semmiről képet/gif-et, így saját fejből találgatom ki, de nem nagyon jut eszembe semixd. Most is csak egy téma van a fejembe, de ha azt meghallaná akárki, akkor már bnem normálisnak gondolna (de nem is vagyok normális, és Rózsaszín Wattacukor is kinyirna akkor...). De most nem arról akarok nektek hozni dolgokat, majd lehet egyszer, remélhetőleg akkor nem leszek ilyen depressziós hangulatban.
Na de szóval, most nem képeket hoztam!:)
Kérdezhetitek magatoktól "Ez a hülye mit talát már ki?!" xd.
Egy egyszerű kis dolgot:D
Mint mondtam az elöbb "kissé depressziós" hangulatban vagyok..nem tetszik az amit a tükörben látok, meg folyton sírva fakadok, stb., stb...
Erre kitaláltam valamit! Ahelyett hogy a testemet vágnám, karmolnám (mert ezt szoktam idegesség, és düh levezetéskor csinálni), bántanám...helyette mértne hozzam formába?!
Így hát elkezdtem edzeni:)...Hát gondoltam meg osztom veletek ezt az edző programot, vagyis ez 2 program, aki akar egy kis test mozgást, annak ajánlom ezeket!:D

Has formálás:
Nah szóval nem sokára itt a fürdő ruha szezon, és szerintem mindenki, még aki nem is valja be magának de legbelül, szeretne egy jó feszes, izmos hasat.
De ezért meg kell dolgozni!!
Én ezt most ebben a szent percben/órában probáltam ki, és hasznos!:)  igaz már a felénél azon voltam hogy feladom (fejben ezt akartamxd), de végül eszembe jutott a célom, így folytattam.  De nem dumálok annyit, nem azért olvasátok hogy a problémáimat halgassátok, bocsi.:)xd

Edzés program:
" Ezt a programot, 30 napon kerezstűl kell csinálni, csupán 2 (!) napot hagyhatsz ki!"
Igaz kissé kemény, de a nagy akarat erőt semmi se győzi le!:)
 
Comb és fenék erősítés:
 
Na ennél már remegtem mint állat!xd (az más tészta hogy a has formálást elötte csináltamxd)
(ezt ha  nem baj csak a linket kapjátok meg:))
Remélem érdekel ez titeket:) És remélem segitettem ezzel nektek:D
Csak egy utolsó hozzá szólás! Véleményem szerint nagyon jó programok ezek, fel irtam egy lapra amit kiragasztottam a szobámba, amit miden nap csinálni fogok. Ezzel nem csak hogy elérhetitek a jó hasat, meg a fezses lábakat, de még ha unatkoztok is leköti a figyelmeteket, és mint most az én esetemben..elfelejtette velem a problémámat.:) (mióta meg csináltam a tornát vigyorgok mint a tök:D)
Csak ennyit szerettem volna remélem tetszenek az ötletek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése