2014. augusztus 27., szerda

Pakkör szeretett zenéi!:) + fontos dolog! + egy két gif xd

Sziasztok:)
Bocsánatot szeretnék kérni, hogy mostanában nem igazán voltam  a leg aktívabb.
És nem is fogok magyarázkodni, és mentségeket keresni.:)
De Bocsánat még egyszer.
a gépünk roszxd...nagyon!xd Így nem tudok képeket menteni:(
Így zenéket hozok nektek:)
Remélem tetszni fog nektek, az én zenéimxd
Fontos dolog!: A fontos dolog az hogy, nem tudom mikor jön következő bejegyzés, mivel nemsokára iskola, Én meg egerbe fogok járni:) Vagyis kollégista leszek, így nem tudok sokszor mindig hozni dolgokat. Meg 29.én megyek gólya táborba:)
Úgy hogy lehet ez lesz az "utolsó" bejegyzés:) (nem szószerint utolsó o.o)
És 28.án nem szeretnék bejegyzést hozni, mert átkell néznem mindent hogy bepakoltam e meg stb.xd
Jah és mert....Holnap (28.-án) lesz a Születés napom:) (15 éves vén perverz leszekxd)
És születés napomkor nem szeretnék a gép előtt kockulnixd
Na de a zenééék!xd


Zenék:

Kelly Clarkson - Catch my Breath (male version)  (azaz férfi hangon megy a dal:))
Nickelback - Never gonna be alone  (én folyton bőgők rajta TT-TT olyan meghatóóóTT-TT)
Eli Lieb - Young love  (meg hallgatni. MOST!xd)
Ryan Dolan - Start Again (sajnos egyre több ilyen van..mint ami a klippen történik a sráccal:'( )
Adam Lambert - The cirlcle   (KEDVENCEIMEGYIKEEE*-*. mióta meg hallottam imádom*-* ezen az oldalon találtam:) Ha már oda benéztek olvassatok kicsit, személy szerint szeretem a sztoriait az íróknak:))
Alex Hepburn - Under (egyszó....lenyűgöző *-*)
James Arthur - Impossible (*------------*)
Maroon 5 - Maps  (a címéről valamiért mindig a maszturbálás szó jut eszembexd nem tudom miértxd)
Harry Styles - Don't let me go (rühellem Harryt...de a hangját és larryben imádomxd)
Little mix - Boy (csipem ezeket a lányokat^^)
One direction - Happyli (imádooomxd)
One direction - Right now (MÁSIK KEDVENC!*-*)
Hedley - Perfect (nem tudok nélküle élni!TT-TT)
és még sok másxd

Pár gif: (ezeket az albumjaim méyléröl halásztam előxd)











(egykis Zarry :Pxd)



(niall *-*)



(ez a kettő olyan szomorú TT-TT
Eyg egész történetet el mesél TT-TTxd)



(larry *-*)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése