2015. január 17., szombat

Könyv ajánló 1.

Sziasztok:)
Egyszer még igértem a könyv ajánlót is, úgy hogy itt lenne egy.:D


Beautiful creatures - Lenyűgöző teremtmények



Tartalom: Gatlin megyében ritkán érték meglepetések az embert. Legalábbis azt hittem. Kiderült, nagyobbat nem is tévedhettem volna.
Volt egy átok.
Volt egy lány.
És a végén
Ott volt egy sírgödör.
Lena Duchannes-hoz fogható lányt még nem láttak Gatlin városában. A középiskola új diákja mindent megtesz azért, hogy különleges képességeit és a családját sújtó évszázados átkot eltitkolja a városka vaskalapos polgárai és diáktársai előtt. Azonban az elfeledett Dél vadon burjánzó kertjeiben, borongós mocsaraiban és romos temetőiben nincs az a titok, ami örökre titok maradhatna. Ethan Wate számolja a napokat az érettségiig. Azon a napon nem csak a középiskolának, de Gatlinnek is búcsút akar mondani. Hónapok óta egy gyönyörű lány kísért az álmaiban. Amikor Lena beköltözik a város legrégebbi, egyben leghírhedtebb ültetvényére, Ethan megmagyarázhatatlan vonzódást érez iránta. Elszántan kutatni kezdi a kettejük közötti titokzatos kapcsolat eredetét.
Egy városban, ahol ritkán érik meglepetések az embert, egy titok mindent megváltoztathat.


Véleményem: Szeretek olvasni, de nagyon kevesett olvastam el végig. Ezt se fejeztem be még teljesen, de így is meg mondhatóm őszintén...ez egy rohadt jó könyv! Én eddig úgy tudtam hogy 3 része van könyvben, de elméletileg 5 van.
Ez már meg jelent filmben is, és persze hogy már láttam ;) AZ is elképesztő! A jelenetek teljesen olyanok voltak mint ahogy elképzeltem (pl. betörik az ablak, mindenki be pánikol). De a szereolőknél csalódtam...Ethan egyáltalán nem olyan volt ahogy képzeltem...de attól még jó volt:)
Ajánlom a könyvet is, és a filmet is. ;)
Nem fogjátok meg bánni, ha szeretitek a Fantasy-kat:D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése