2015. március 22., vasárnap

Végre megtaláltam! xd (avagy blogreklámxd)

Sziasztok!
Végre megtaláltam ez első, és majdnem egyetlen fiúxLány blogot amit imádook!!!!!*-*
Még a múltkoriban erről beszéltem, össze hasonlitottam egy másikkal. Ez be van fejezve, (a vége nem tetszik TT-TT) és ezt kb 1 hetembe került elolvasni, de csak emrt ockodtam, hisz csak fiúxlány...
Szóval itt a blog.....

Beautiful people like you

Nincs tartalom írva, de ITT van a Szereplőkről le írás, ez kb meg felel a bemutatásnak:).

Főbb lényege..:
Harry és Lacey már kiskorúk óta barátok. Egyszer Harry jelentkezik az X-factor nevű tehetség kutatóban, és ennek köszönhetően, megszakad a barátságuk Lacyvel.
Rá 2 évre majd Harry elkezd "érdeklődni" layce iránt, megkeresi, elhivja a koncertjére.
Ott összetalálkoznak, de elég szerencsétlen helyzetben, mivel Lacey egy lányt (Nell) kisért ki a koncertről, mert rosszul lett. Vagyis...azt a lányt aki utóljára volt Harry egyéjszakás kalandja. AZ a lány is Harry-t kereste, hogy elmondja terhes, de valami lett pont a koncerten, ezért elvetélt.
Ezek után találkozgattak lacy-ék, hiányoztak egymásnak. Ez egy embernek nem tetszett csak...még pedig louis-nak. Úgy érezte hogy elvették a legjobb barátját.
Aztán a későbbiekben mások is kiderülnek... ;)

Nem akaarok Spojlerkedni (vagy hogy kell írnixd), így is elárultam pár dolgot TT-TT

Annyit elárulok, hogy nekem melyikek a kedvenc részeim:D
Az összesxd
De amugy a.... "Emberrablás", "I love Him", "Érzelmek", "Love is in the air", "Szeretlek"
Ezek egymás után vannakxd
Ez elötte: "Békülünk?", "Love feels"
És ez az utólsó elötti rész: "Tilosban"

AZ összes részt tessék elolvasni, de nekem ezek a kedvenceim :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése