2015. április 3., péntek

Cool Girls kérése :)

Sziazstok:)
Vége a sulinka, szüneeeeetxd ....aztán megint sulixd
De mindegy pihenjünk:)
Még vasárnap kiírtam hogy kérhettek akármi:) Cool Girls kérését most teljesítem is:)
Mivel elég bizsontalanul írta (vagy sok ötlettelxd) ezért nem csak Zayn Malik-ról hoztam képeket:)
Majd meg látod Drága ;) remélem tetszeni fog:D
és bocsánat hogy csak most rakom ki..xd (begyszó már szerdán megcsináltam, csak megigértem hogy vásárolok egy barátnőmmel, aztán barátom is jöt...)
DE ITT VAN  AKÉRT BEJEGYZÉÉÉS!:DD

Zayn Malik képek:





(ezt nem birtam ki hagynixd
Zouis shipper vérem nem engedixd)




 
Gif-ek:
(rájöttem hogy tudok gif-feket leszedni ;))















 
FanArt:
 




(csajszi bébixd)
 
 
 

És a "meglepi".....
Larry Stylinson-os cuccok ;):
 
 










2 megjegyzés:

  1. I <3 YOU!
    A táncos nagyon nagy! :D Meg kell keresni azt a videót! :D Köszönöm,nagyon jó képek. Zouis shipper-kém,semmi baj,én is shippelem őket. Csak nem annyira mint pl Larry-t.
    Na mind1! :D Az a lényeg,hogy nagyon jók a képek,a Larry-sek is! Imádlak!:)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés