2015. augusztus 2., vasárnap

Sorozat ajánló

Sziasztok:D
Rémségesen sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem...:(
De most itt vagyok:)
Gondoltam...hozok nektek  sorozatokat ;) hát ha megtetszik nektek:)
jó nézelődést:) Ja és ezek NEM tetszés szerint vannak, hanem ahogy eszembe jutnak.xd
(a következő bejegyzés vagy videók, vagy filmek lesznek ;))

Sorozat:

1.Teen Wolf - Farkasbőrben

Tartalom: "Scott McCall  egy átlagos diák. Amíg meg nem változik az élete egy alfa harapástól és át változik vérfarkassá.Legjobb barátjával Stiles Stilinski-vel  és az alig kedvelt Derek Hale-el azon vannak hogy megkeressék az alfát és megöljék. Derek megtudja hogy az alfa a nagybátyja (Peter Hale) aki 6 évig a bolondját járatta vele. Lydia Martint is sikerült megharapnia Peter-nek de kiderül hogy immúnis a harapásra ezért nem változik át. De attól a naptól fogva neki is megváltozik az élete hiszen médium (Banshee) lesz. Aki akarata ellenére megtalálja a holttesteket."

Véleményem: Nos...én mostanában eléggé rákattantam.xd Nem rossz kis sorozat...De igazat meg valva én csak a Sterek (Stiles/Derek) páros miatt kezdtem nézni xd. Persze azt nem látok sokat..ugy hogy picit szomorka vagyok, de attól még nézem, mert tényleg jó sorozat:) Sajnos, nekem Derek az egyik kedvencem, és mint meg tudtam nem lesz állandó szereplő az 5.évadban.(TT-TT) DE attól még Jó!xd

2.Simlis spinék


Tartalom: "A történet két barátnőről szól, név szerint Karma és Amy. Híresek szeretnének lenni a suliban, vagyis főképp Karma. Egyszer meghívják őket egy buliba, ahol egy meleg srác elkezd beszélni Amy-nek, hogy milyen aranyos egy pár ő meg Karma.
Ezekből lesznek a bonyodalmak...bálkirálynő választás, szülők esküvője, hazugságok...na és persze a suli jó pasija, Liam, aki szemetvet egy lányra, mert azt hiszi lezbikus."

Véleményem: Ezt a tartalmat én írtam, és hát rossz szokásom, hogy eléggé Spoiler-esen mesélekxd.
Nem baj az xd... Ezt a testvéremmel néztük, egy nap alatt végignéztünk egy teljes évadot, úgy meg  tetszett nekünk. Na igen, nem akarok senkinek semmi rosszat mondani, de egy véleményt meg mondok. Karma egy KURVA!^^  Nagyon nem bíromxd Amy a kedvencem:) Sajnálom is őt, de nagyon..

3.A nagy Svindli

Tartalom: "A szélhámos hamisító és tolvaj Neal Caffrey-t hároméves nyomozás után elkapja az FBI. Annak ellenére, hogy hónapok maradtak a büntetéséből, megszökik a börtönből, hogy megkeresse barátnőjét, Kate Moreau-t. Peter Burke, a különleges FBI-ügynök, aki korábban elkapta Nealt, megtalálja és visszaküldi a börtönbe. Ezúttal Caffrey egy alkut ajánl az FBI-nak, hogy neki fog dolgozni. Némi habozás után Burke beleegyezik, és így kezdődik ez a szokatlan megállapodás, melynek keretében Caffrey segít Burke-nek elkapni a fehérgalléros bűnözőket."

Vélemény: Csak egy szó jut az eszembe...MATT BOMEEEER!!!!<3 *0* ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ (rajongói rohamot kapott ^^) 
Ő a kedvenc szinészem, benne is van a Road To The Edge Of My Love! c. blogombanxd 
Jó, elég..a sorozatról, -mivel Matt-ről egész napig áradoznék- azt is szeretem. (ta-ta-ta-taaaaaaaaa)
Az egész annyira..wáó *0*xd értelmes mi?!:) nézzétek meg, nem fogjátok meg bánni.

4.Fiúk a klubból


Tartalom: " Van négy barát: Ted, Emmett, Michael, és Brian. Mindannyian meleg. Brian nagy férfi faló, szinte minden második ember megvolt már neki. Egy éjjel a bárnál megjelenik egy fiatal srác, Justin, akit rögtön kiszúr a kis Kaszanova. Kiderül, hogy Justin-nak ez volt az első alkalom, és ő nem csak egy egy éjszakás kalandot akar."

Vélemény: igen, a tartalmat ismét én írtamxd. Egyik haverommal (aki szintén meleg), nyálcsorgatva nézzük, meg persze meséljük ezt a sorozatot. (utca közepén telitorokból idézük fel egyes jeleneteketxd). Egész sorozatban, hisztérikus rohamom volt, Brian és Justin miatt. Volt mikor Michael-t sajnáltam, volt mikor Ted-et...(olyan hülye mindenki TT-TT), de még olyan is hogy Brian-t! o.o (az 1 évad végén, és 2.évad elején sírtam TT-TT (azt hiszem akkor...))
Aki szereti a melegekről szóló történeteket, ez nagyon tetszeni fog! ;)

5.Így jártam anyátokkal

Tartalom: " Ted Mosby, fiatal korában sikeres építész volt, amit mindig mindenkinek "az orra alá dörgöl". Ez volt régen. Ma, 2030-ban már van két gyermeke. 
Egyszer minden gyerek felteszi azt a kérdést :"Apa! Ti hogy jötettek össze anyával?" , na ezt meg kérdezték tőe, ugyan is Ted mindent elmesél gyerekeinek. Minden ex-barátnőről, minden haverról, amikor kezdő építész volt, mikor tanár, de még az akkori szív fájdalamit is. És persze mindent poénosan."

Vélemény: Eszemet tudom nézem! Ezen nőttem felxd. Sőt! Úgy mond ebből "tanultam", hogy hogy kerüljem el a Barney féle nőcsábászokat. Imádom Lilly-t, és Marshall-t! (meg Barney-t!xd).
(baráti társaságom azt mondja én vagyok Lilly, a barátom meg Marshall xd<3)
Aki nem ismeri, azonnal nézzen bele, mert meg éri! ;)
Aki meg nem szereti, azt a Tesó kódex-el fogom meg kergetni !:P (amugy nemxd)

6.Glee-Sztárok leszünk!

Tartalom: " Az iskolákban mindig támogatják a Football-t, Pomm-pomm-ot...de mivan azokkal akik kiakarnak tüni, de ezekbe a sportokban nem jók? Maradjanak a sarokban, és fogják be. 
EZT ELHITTED!
Jön egy új tanár, aki régen a Broadway-en énekelt. Nem kell más, mint pár tehetséges diák, és Tadaa...íme a Glee klub!
De itt se minden tökéletes. Egy rossz indulatú tesi tanár,szexuális beálítotság  kérdése, megcsalások, szerelm, és persze sok sok éneklés. Így telik a New Direction napjai."

Vélemény: Elég katymasz lett a tartalom bocsánat:).
SZóval...hogy is mondjam...nem tudom...megvan elénekelem! xd 
énekel: Úúúúúgy szereteem, mint a pizzát! Sőt, még annál is jobbaaaan, mert ez a szerelem vaaaaak!xd (köszönöm, köszönöm, kérem nem kell tapsolni, zavarba jövök *hajlong*)
Szeretem az éneklős dolgokat:) úgy hogy ez kiválló!xd na meg persze 5.évad..Adam Lambert, és Demi Lovato is szereplő lett, úgy hogy még jobban szeretem!!

Remélem tetszett:D







2 megjegyzés:

  1. A legtöbbet ismerem. De a kedvencem a TEEN WOLF! IMÁDOM! MOST NÉZTEM A 3. ÉVAD 16.RÉSZÉT! Durvának durva,de nagyon bírom. Ennek köszönhetően szültem meg a No control blogomat is :)
    xxKaty Clark or CoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, ha nem lenne durva nem is lenne olyan jó ;)
      Igen tudok arról a blogról:)

      Törlés