2014. június 21., szombat

Blogok reklámozása!:)

Sziasztok:)
Bocsi hogy ebbe a pár napban nem hoztam semmit, de esküszöm, tegnap is meg tegnap elött is akartam, és készültem is hogy hozok, de semmi nem jutot eszembe, meg most perpill csak a Szerelem jut az eszembexd....nem csodálkozom miért, mindenkinek ez járna a fejében, ha összejött volna azzal a személyel, akit már nagyon rég óta szeret, és kiderült hogy ő is érez iránta valamit:)
de mivel az túúúl sablon, ezért nem akartam azt hoznixd
Ezért meg osztom veletek a kedvenc blogjaimat, meg azokat is amik nem a kedvenceim, de attól nagyon szeretem azokat!:D
Természetesen Bromance blogok;) 1D bromace blogokxd
Remélem tetszeni fognektek, és találtok valamit magatoknak, de lehet hogy sokat ismerni fogtok:)
ui.:  Bocsánat, hogy elfelejtettem meg kérdezni, és remélem nem baj hogy reklámozom a műveiteket, bloggerinák/bloggerek!:(
Elöször egy kis ön reklám:
The Great Mission : egy kicsi Niam, a többi meg kiderül, de engem ismerve sztem mindenki tudja hogy milyen páros van bennexd Kémes történet.
Road To The Edge Of My Love! : Larry xd Louis  a kis prostituált, és Harry a gazdak "csitri". Ebből már lehet mire következtetnixd:)


Blogok:

More Than Friends (Larry Stylinson)
 Ez egy nagyon aranyos, érdekes, és "igaz" történet. Az igazat úgy értem, hogy sok emberrel megtörténhet, és én reménykedem hogy a valóságban is ilyesmi történtxd Úgy mond....ez az "igazság" az x-faktor ótaxd nekem nagyon tetszik, és az írója is elképesztően ír!:) nem bányátok meg!:)
Larry Stylinson - Love and Pain (Larry Stylinson és egy kicsi Niam Horayne)
Hm...mit is irjak...Larry szex döfiben!:D
Szexuális tartalomból, izgalomból, aranyosságbol, szomorúsáából, és nevetésből nincs hiány!:)
Ezt már a leges leg eleje óta olvasom (ami nem most voltxd 75 rész van eddig:)) és az elején sincs unalom!:)  Ha elolvasod....Nem lezs hiányod meglepődésből, és a többi felsorolt dologból!:)
Az írója is elképesztően ír!:) Ezzel a történettel is csak jól járhattok;)

One Shots - Larry Stylinson
A címéből szeritnem mindenki rájött, hogy ebbe a blogban kis, 1vagy kicsit több részes sztorik vannak (de inkább 1 xd), amiben persze hogy Larry a főszereplő!:) Ezt a blogot egy nagy kedvencem írja, még pedig Dreamy Girl, aki az elötte lévő Love and Pain c. történetet is írja!:) Úgy hogy mrá csak ezért is érdemes be néznetek!:)

Impossible (Larry Stylinson)
Még egy nagyon jól meg írott blog!:) (mondjuk rosszul meg írtat nem akartam kiraknixd)
Ismételten egy szerelmi történet, melyel hasonlóval nem nagyon találkoztam. Lehet van hasonló, de nekem ez az igazi:). huh...nem nagyon tudom mit írjak róla..xd Szavakba nem tudom önteni, hogy miylen ez a blog, emrt mondjuk én nagyon szeretem, és ennyi szerintem elég:D De mindenki meg látja milyen:)

After - Larry Stylinson (Larry Stylinsonxd)
Ez eredetileg egy angol történet, ez csak a magyar fordítása! De 10000000000000 hála annak aki fordítja!:DDD Őszintén, én mindigis egy ILYEN tipusú blogot kerestem, és voala, itt is van!:D
Figyelmeztetek mindenkit!...Ha egyszer elkezded olvasni...NEM FOGOD TUDNI ABBA HAGYNI!:DD;)
Am az "írója" nagyon jól fordít, és ír, de ezt a köviben is elfogom mondani:)

They don't know about us (Larry Stylinson)
Ezt a történetet az After fordítója írja!:)...Őszintén...Az Ő írásait is nagyon szeretem:)
Ez a történet is Larry kapcsolatának a kialakulásáról szól.:) Szerintem sokan ismeritek, és remélem nektek is tetszik annyira mint nekem:)

Ab ovo~A kezdetektől fogva (Ziall Horlik)
Hahahah na látjátok nem csak Larry-t szeretem!xd
Jaj ez az első Ziall Blog amit olvastam:) (de nem az utolsoxd:P) Úgy hogy mondhatjuk, hogy ez szerettetete meg velem ezt a párost!:) Iskolás sztori!xd:)) (az egyik részben van egy kis Zouis O.O*-* ha érdekel valakitxd) Szerintem nagyon fog tetszeni nektek, nagyon jól ír az írója:)
Kár hogy egy ideje nincs rész..:/ De én várok a mennyit csak kell!:D

Dark - Larry Stylinson
Ezt szerintem sokan ismeritek, és szerintem nem kell bemutatni:) A lényeg....EZT SE TUDJA SENKI SE LETENNI!*-*
Izaglom a láthatáron, nem is kevés:) aranyosság, szerelem, és minden más finomság:)
"A szerelem meg változtatja az embert" -ez illik rá:) AZ írója is elképesztő!O.O :O*-* a többi blogját is imádom:D

Before you left me. (Larry Stylinson)
Egy rövidebb (10 részes, befejezett) történet, ami kissé szomorkás:( Szerintem midnenki gondolhatja miért...
Ez Horan Vandaa Története, aki az előző Dark c. blogot is írja.:) Ez is olyan csodás történet, mint a másik:)

Love the strip club (Larry Stylinson, és egy nagyon pöppetnyi Zouis Talik)
(imádlak is ezért Wattamacixd)
Ezt a történetet a legjobb barátnőm írta:D És nagyon büszke vagyok rá:) sajnos több történetet nem akart írni,  néhány ok miatt...nem hatottam meg TT-TT:p
A ciméből kilehet venni, hogy köze van a sztriptízbárhozxd Ha szeretnétek egy Sztriptíz táncos Louist "látni" akkor ne fogjátok vissza magatokat!xd:) szerintem jól ír, a fogalamzása is nagyon jó:)

Locked With Him - Love Will Keeps Alive (Larry Stylinson Fanfic)
Ezt nagyon szeretem!**-**
Egy szó....BŐRTÖN!:)
Ezt ketten írják, elég izgisek a részek:) A börtön töltelék és az őr kapcsolata a legjobbxd és a körülötte lévő kanos rabok...a legjobb :))*-*

Levelek Neked... (Larry Stylinson)
Ez egy nagyon szép történet én szerintem:)....fájdalom, depresszió, titkok..meg található mind! De ettől függetlenül ez egy szép történet:) Nagyon szeretem az Írását az írónak, a többi blogját is nagyon imádtam!*-*...csak letörölte őket TT-TT (fő képp a kedvencemetxd)

Te vagy a pengém és egyben az artériám... (Larry Stylinson)
Huh...őszintén... az Ő tőrténetei nagyon fontos részt töltenekbe az életemben!:)
Nagyon csodálatos író, és ember is!...Most csak ennyit tudok mondani..AZ írása is elképesztő, az őtleteiről nem is beszélve!...egyszerűen...Lenyűgöző..

In your imagination
Itt minden féle történet van, legyen az fiúxlány, fiúxfiú, One Direction, Ed Sheeran, stb.
Egy nagyon tehetséges lány írja, legtöbbször igazak a történetei. Mármint úgy értve hogy meg történhet. Sokan ismerik, szerintem közületek is, de ezért remélem van akinek segitettem vele.

És végül, de nem utojára... A fő kedvencem/kedvenceim:
You said forever.. ÉS The Charmer... ÉS Harry és Louis Bromance-Romance
Eek kötelező olvasmányok a larry shippereknek!
Ezek a történetek az elsők amiket olvastam...ezeknek köszönhetem hogy Larry Shipper lettem, és büszke vagyok rá. Ezek közül mindegyiket imádom, de mégis..a The Charmer... a fő kedvencem. De Imádom Edcu összes írását. Ő a fő példa képem írás téren....És örökre ő is marad!
Nagyon tehetséges volt, és igaz..pont a The Charmer-t nem tudta befejezni, de az nem gond...befejezetlenül is ez a leg tökéletesebb blog a világon, és nála jobbat elképzelni nem lehet!:')
Szóval...a kedvenc íróm Edcu volt, és lesz is míg élek!:)
Nyugodjék Békében, a legjobb blog írónő aki csak létezett!:")
 Nyugodj békében Edcu!


11 megjegyzés:

  1. Szia, a napokban kezdtem el olvasni a The Charmert... és még csak a hatodik fejezetig jutottam, és utána ellett távolítva a blog. Szóval esetleg nincs neked lement vagy valami?~~ ha esetleg eltudnád nekem küldeni, azt nagyon megköszönném. (ukemuke@freemail.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, bocsi hogycsak most válaszolok, csak hétköznap nem vagyok itthon. Nincs el mentve nekem....bocsánat :C

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez mi?xd
      Jaj bocsi nem akartam kitorolni bena a telom es kitorolte o.o

      Törlés
  3. Szia!:)
    Nem tudom elolvasni a blogjaid, mert nincs meghívóm...:(
    Esetleg tudnál küldeni, kérlek?!:(
    kissjulianna01@gmail.com

    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia! az utólsó háromból -kedvenceidből- kettőt nem tudok megnézni. Az első el lett távolítva, az utolsót meg csak meghívott olvasók olvashatják :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Bocsi, de ezt én nem tudom meg oldani, sajnos nincs lementve nekem, egyik se. (pedig pont a fő kedvencem volt a The Charmer TT-TT)
      De a You said forever az még elérhető, az nem jó?

      Törlés
  5. Sziaa:)
    Reklamoznad a blogomat?Legyszives.
    Ez egy Ziall, es Larry blog.
    http://loveisaserialkillerziall.blogspot.hu/?m=1
    Xxx. Gina

    VálaszTörlés