2014. június 4., szerda

vizsga...:P

Sziasztok!
Sajnálom hogy nem volt egy ideje új poszt, de HOLNAP vizygázom, és arra tanultam...probáltam tanulnixd. Német nyelv vizsga általános iskolába..oké. *értelem a felső fokon -.-*
De ha vége akkor majd hozok friss posztott, mivel már nem nagyon kell tanulni:)
Igyekszem hozni, cska ne héz kitalálni hogy mit hozzak nektekxd nyugodtan írhattok:)
PL.: én pár napja kerestem Vámpiros Gif-eket, mert megcsapott az ihlet, egy Liam-Louis-Zayn párosítású történethez:)...(meg emlitem találtam, csak felbaszta az agyam hogy basznak benne, meg látszik hogy nő van rajta-.-")
Nah nem lopom az időt! Én is rohanok tanulni! amint vége mindennek hozom az ujjat, és ÍRJATOK HOGY KÉRTEL E GIF-ET!!
pápá birjátok még ki ezt a alig 2 hetet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése