2014. június 28., szombat

Marianas Trench Gif-ek!

Sziasztok:)
Sajnálom hogy kb. egy hete nem hoztam Gif-eket, de nyár van!:) Nem mindig engednek a gép elött punnyadni, és őszintén...nekem sincs nagy kedvem sokszor itt punnyadni, mikor a barátaimmal, szerelmemmel is lehetek:)
Na de most itt vagyok, és hoztam is a kövi bejegyzést ami nem más mint a....MARIANAS TRENCH!!:D Ez egy banda, ami 4 srácból..férfiből állxd Őszintén...én szeretem ezt a bandát, nem csak azért mert szinte az összes klippükben  bohóckodnakxd Mert a dalaik füllbe mászóak :) és ...na jó mindig nevetek rajtukxd és jó az énekes hangja, Josh Ramsay -é!:)
De majd leg alul meg találjátok a kedvenc zenéimet tőlük:)
Remélem tetszeni fog nektek:) JÓÓÓÓÓ NYARAAAAT!:DDD*-*

Képek:                       










Gif-ek:






















(okéxd...nem csalódtam bennükxd)






















 
 
Dalok tőlük:
 
All to myself (ez a csengő hangomxd)
Haven't had enough (nagyon szeretemm*-*)
Celebrity status (ennek a klippén mindig nevetekxd a dal is jóó:))
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése