2014. július 12., szombat

Cuki állatos Gif-ek!

Sziasztok.
Sajnálom, hogy jó pár napja nem hoztam semmit, de a szavazás eredményét vártam. Hát nem nagyon csalódtam...Gondoltam hogy kevés lesz a szavazó, de ez az 1 is több mint a semmi.
Mivel 4 dolog lett megjelölve (és minden 1 volt) ezért mindből hozok Gif-eket. MOst a Cuki állatok jönnek, de a többi nem tudom mikor jön, mert őszintén....ezt a bejegyzést sincs kedvem meg írni..
(szar kedvem van, lehet (sőt, tuti!) hogy meg utált az egyik legfontosabb személy az életemben).
Remélem tetszeni fog, és hasznotokra is válik..

Gif-ek:



(ááá kihuzta le a kutyát!?o.o)





(haaaa nesze nesze nesz...meg untam.xd)




























































(add nekünk az utolsó pizza szeletet!*-*)






































 
 
Animált cukiságok:
 














(ez elmaradhatatlanxd)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése