2014. július 26., szombat

Love Stage Anime!:D*-*

Sziasztok!:)
Most nem gif-ekkel jöttem, hanem az egyik kedvenc animémmel:D
Igaz, még csak most kezdték fordítani (2 rész van magyarul, 3 angolulxd(az angolt végig néztem, és semmit se értettem belőlexd)), De én máris bele szerettem!*-*
Ez egy BL Anime, azaz Boys Love, Itt is a +18-as Yaoi-k közé van sorolva. Nagyon aranyoooos*-*

Manga , jobb oldalt az anime van

 


"Az apjával aki énekes, az anyjával aki színésznő és bátyjával Shougo-val aki a híres 'Crushez' rock banda frontembere, Sena Izumi - aki nem mellesleg egyetemista és unalmas otaku - egy nagyon jó hírű családban él. Imádja a "Mágikus lány LalaLulu-t" és keményen küzd azért, hogy híres mangaka legyen, de egy nap érkezik egy TV-s felkérés, amit nem utasíthat el. Ekkor találkozik a szuper híres Ichijou Ryouma-val, akivel már 10 évvel ezelőtt egyszer szerepelt."
 

Itt  AZ opening-je. És itt az Endingje.
Nagyon aranyos történeeet!!!*0*
Ajánlom mindenkinek!;D
Főleg a többi Yaoi imádo "Testvérem"-nek!:D
SZólok! A 3 részt IMÁÁÁÁÁDNI FOGJÁTOOOOOOOOK!*-*:3
(perverz vagyok, tudhatjátok akkor milyen rész lesz:3....de a bátyus meg akadályozza TT-TT).
És igen...A SZÖSZI IS FIÚ!!! ANyumnak itt kellet magyaráznom fél óráig -.-
Na remélem tetszeni fog:)
Én most megyek, remélhetőleg elál az esső, mert Mennék Omega koncertre:)
PÁpá:D>o<:*
AZTÁN MEG NÉZNI!;) És SZAVAZZATOOOOK!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése