2014. július 5., szombat

Vámpír Gif-ek!

Nah hellóka:)
Az előző bejegyzésben mondtam hogy most a vámpírok jönnek:)
Igen...de ne lepődjetek meg ha néhány démon is leszxd csípem a démonokatxd De azért inkább a Vámpirokat gyülytöm nektekxd:p csak ilyenekt találtamxd és már elegem volt a Twilight-ból és a Vámpir naplók-ból..mert csak abból adtakO.o:p
Remélem tetszeni fog:)

Gif-ek:











































































(ezen még mindig röhögökxd a Twilight paródiájábol vanxd)


(pislog O.O)

 
És végül....Pakkör "kiborulása":
 
Khm...khm....őszintén én kicsit tényleg kiakadtam, de aztán csak nevettemxd
Szóval...Keresgélem a Gif-eket, találok is persze, de aztán...meg nyitom egy képet és ezt látom:
(a reakciom a képre irtamxd)
Aki nem látná (persze látja mindenkixd) , a nagy örörmre rá mentem és úgy is lefotoztam...és a legjobb pillanatot kaptam elxd:
(a véleményem ott is ott vanxd)
Hátxd...picikét kiakadtam mikor meg láttam, de utána egy percse telt el, máris el röhögtem magam és lementettem a gif-et:)...hisz kellhet a blogjaimba:p
Jó ennyi volt a "hisztim"xd
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése