2014. július 24., csütörtök

Mit szólnátok hozzá, ha...?

Sziasztok:)
Tudom kevesebbet vagyok mostanában, de nyáááár van Alig fürdő ruháááában, égetem magam...a napon.xd (én magam mindenholxd)
de nem erről szól ez a bejegyzés!O.O *tüm-tüm-tüm-tüüüüüm*
Szóval...Mit szólnátok hozzá Haaaaaaaaaaaaaaaa....
Nem csak Gif-ek lennének az oldalon?:)
Pl. Ki írok pár dolgot ide, és választanátok belőle hogy még mit olvasnátok, néznétek szivesen:)
oké?:D
 Akkor a választék....

1. Véleményem: Mondtok egy témát, személyt, stb.. és én a véleményemet írnám meg róla:)
2. Kritika: Kérhettnétek tőlem, blog / történet kritikát. Mondjuk még nem nagyon vagyok olyan profi szinten, és pont én magyarázzak a helyes írásról..(ami igaz szra a helyes írásomxd)...de attól még minden történethez van valami hozzá fűzni valóm.
3. Ajánló: Ajánlanék blogokat (mondjuk azt már egyszer csináltamxd), de ha küldtök blogokat, akkor ajánlanám azokat. Vagy Dalokat, filmeket, könyveket..stb..
4. D.I.Y.:  Azaz "CSináld magad". :) Készithettek megunt fölsőkből, újat, ceruza tartók, faldisz, polc...stb-stb.
5. "Ti döntédetek!": Ez az lenne hogy TI, írhattok kommentbe, ötleteket hogy miket szeretnétek a blogon még:)
DE előre le szegezem, hogy fejlécet, meg desing átalakitásos cucli puclit, itt NEM CSINÁLNÉK! Mert NEM TUDOK!xd (a desinge im is bénák:P)
Előre is köszönöm:) MAjd szavazásnak is kirakom oldalt:) ...csak mindjárt jön a barátom ezért sietekxd
Pápá további szünetet:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése