2014. július 25., péntek

Szerelmes Gif-ek!

Sziasztok:)
Na szóval probálom hozni a dolgokat, amiket meg jelöltetek (vagy jelölt egy személy).
Kérlek titeket, írjátok meg hogy, melyik hírességről kértek Gif-eket! Mert ha én hozok, akkor lehet hogy nem fog meg felelni!
Na de most hoztam a Szerelemről. :p
Érdekesség: Ha hiszitek, ha nem Pakkör e téren olyan mint egy ovodás! Grimaszol folyton, ha lát valakiket csókólózni!xd (És imád magárol E/3 személyben beszélni!!xd**)
Minden esetre próbáltam jókat ekresni nektek remélme tetszeni fog:)
És hoztam egy Dalt. Remélem tetszeni fog ez is, mert én  pár perce találtam, de máris imádom!xd jó erről a dalról még nem hallotamxd De máris tudni fogjázok miért imádom ha meg hallgatjátok;) (amiatt aki éneklixd)
Remélem tetszeni fog, éa hasznotokra is válik majd:)
ui.: Probáltam olyanokat keresni, amiben nem nylaják falják egymást, mivel azt szerelem nélkül is lehet csinálni. Ezért található lesz benne ilyne kis apróságos izékxd meg ölel, puszi, ilyesmik:) Amin látszik a szeretet:)

Gif-ek:



























(igaz:))




(larryyyyyyyyy*-*)


(én magamat szeretemxd)
























(Gyönyörű szerelemTT-TT
ez az igaz szerelemTT-TTxd)







 
Animált:
 









 
 
És utoljára...egy igaz kép:


A szerelemben nincs akadály;)
Test tömeg, kor,vallás, nem...ezek nem számitanak:D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése